Reklamačný protokol
Postup vrátení tovaru do 14 dní:
- Nepoužitý, kompletný tovar vložte do pôvodného obalu / krabica spolu s formulárom (dôležité je číslo objednávky, číslo účtu).Prosíme Vás, aby ste obal tovaru pri odosielaní priamo nepřelepovali, aby sa neznehodnotil!
- Tovar zašlite na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Zaslanej tovar nesmie byť odoslané na dobierku, pretože nebude prevzatý!
Podmienky pri vrátení tovaru:
- Kompletný tovar je nutné vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.
- Tovar nesmie byť používaný a musí byť schopný ďalšieho predaja.
- Tovar ani jeho obal nesmie byť znehodnotený.
- Zašlite spolu s formulárom a uveďte potřebané informácie.
Po prijatí a skontrolovaní tovaru, Vám bude zaslaný email s vyjadrením riešenia Vašej požiadavky. Vrátenie platby prebieha do 14 pracovných dní (zvyčajne aj skôr).
Postup reklamácii:
- Reklamovaný tovar očistite. Zabaľte a spolu s formulárom (důležité je číslo objednávky, číslo účtu, popis chyby).
- Tovar vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu poškodeniu.
- Tovar spolu s objednávkou (dôležité je číslo objednávky) a reklamačným listom je potrebné zaslať na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23, Česká republika. Tovar nesmie byť odoslaný na dobierku, pretože nebude prevzatý!
Podmienky pri reklamácii:
- Záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Záručnú dobu nie je možné zamieňať za životnosť tovaru. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania, pretože môže byť rozdielna ako záručná doba.
- Tovar na reklamáciu je potrebné zaslať hneď po zistení vady.
- V prípade, že tovar sa nezhoduje s objednaným tovarom alebo vykazuje viditeľnú vadu, musí zákazník o tejto skutočnosti predávajúceho upozorniť do 3 pracovných dní od prevzatia tovaru emailom na info@bestbonus.sk alebo na telefónnom čísle 055/202 86 20
- Vadou sa rozumie zmena vlastností tovaru, ktorá bola zapríčinená použitím nekvalitného materiálu, chybou pri výrobe alebo nevhodným konštrukčným riešením.
- Za vadu sa nepovažuje zmena, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nevhodnej alebo nedostatočnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, v dôsledku poškodenia alebo nesprávneho zásahu užívateľa alebo tretej osoby.
- Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenou, ak je tovar kompletný a reklamácii nebránia obecné zásady hygieny.
Po prijatí a skontrolovaní tovaru, Vám bude zaslaný email s vyjadrením riešenia Vašej reklamácie. Reklamácia sa rieši bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.